Translate

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Opowiadanie o urodzinach Francescy...

Zapraszam na historie! ;)
Temat - Urodziny Francescy.

W ten dzień, wszyscy zapomnieli o urodzinach Francescy!
Choc, Francesca była przez cały czas na nich zawiedziona, oni tego nie dostrzegali.
Myśleli że się na nich gniewa.
Camila pierwsza zapytała - Gniewasz się na mnie?
Francesca rzekla- Nie, daj mi spokój. Pa!
Camila podeszła do Maxiego i powiedziała
- Wygląda na to, że to nie na mnie się gniewa.
Maxi - Jak nie na ciebie to na kogo?
Zawołali więc Francescę.
- Fran ! Co się dzieje?! Dlaczego jesteś na nas zła?!
Francesca odpowiedziala - Nie jestem. Po prostu... Wczoraj były moje urodziny, a wy o nich zapomnieliście.
Camila - O oł.. no tak, wczoraj były jej urodziny.. PRZEPRASZAM!
A Francescaa uciekła.[...]
Na następny dzień wszyscy zorganizowali bal, dla Fran.
I wszyscy się pogodzili.

Koniec ; D
A teraz Fotki Franusi :)








 




Chyba lepiej żeby się nie malowała XD




































To już KONIEC. :D ♥

Autor : Paula Miki
Dlaczego ja?
Ponieważ Wiki Miki poprosiła mnie o to, abym napisała jej kilka postów.
To tyle, Bye! :)
~Paula.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz